Poskytuji konzultace pro strategické rozhodování v oblasti online projektů, řízení jejich rozvoje a transformace firem pro efektivní fungování v online prostředí. Mám zkušenosti z oblasti produktového řízení, online marketingu a reklamy, monetizace webových služeb, generování návštěvnosti, optimalizace pro konverze a webovou použitelnost.

Více než 15 let zkušeností z online médií, internetových portálů, poskytovatelů telekomunikačních služeb v České republice a Kanadě. Více informací naleznete v mém profilu na LinkedIn.

  • Řízení dodávek pro online eBiz tým v T-Mobile Česká republika. Metodika SCRUM – Product Owner (2014-2019)
  • Řízení dodávky nové eCommerce platformy pro T-Mobile Česká republika a její následný rozvoj, optimalizace konverzního funnelu (2014, 2015)
  • Nasazení platformy JIRA pro správu a efektivní řízení požadavků pro T-Mobile ČR eBusiness agilní tým
  • Během ročního pobytu v Kanadě jsem pracoval jako online marketing konzultant pro kanadskou firmu. Našimi klienty byly zejména středně velké americké a kanadské firmy (Solarwinds, Alien Vault, Beltone, realitní a právní kanceláře). Podílel jsem se na přípravě strategií online marketingu a jejich exekuci, optimalizaci pro vyhledávače a přípravě plánů PPC kampaní (2013)
  • Řízení dodávky nové eCommerce platformy pro Vodafone CZ v rámci stanoveného času, rozpočtu a v požadovaném rozsahu. Příprava kritérií pro výběr dodavatele, návrh, sběr a vyhodnocování funkčních požadavků, příprava zadávací dokumentace, výběr dodavatele. Dodané řešení umožnilo výrazně snížit celkové roční náklady na provoz eCommerce platformy v porovnání s předchozím řešením. Nové řešení umožnilo také výrazně zlepšit flexibilitu online týmu při spouštění nových nabídek a při rozvoji nových funkcí eShopu (2013)
  • Řízení vývoje existující eCommerce platformy s vývojovým týmem externího dodavatele v Indii (2012)
  • Supervize dodávky řešení pro online loyalty program pro VF CZ (2011)
  • Dodávka platformy pro generování nových zákazníků VF CZ. Řešení umožnilo registraci stovek tisíc nových kontaktů. Průběžná optimalizace pomohla zdvojnásobit obchodní výkonnost řešení. Příprava business case a vývoj online reklamního nástroje pro efektivní komunikaci s existujícími a potenciálními zákazníky (2009)
  • Komplexní strategie rozvoje online portálových služeb (2007)
  • Vizuální a funkční redesign emailové služby portálu (2006)
  • Řízení rozvoje online média s měsíční návštěvností 500 000 unikátních návštěvníků (2001-2006)

Pokud vás mé zkušenosti zaujaly, kontaktujte mě.
Rád pomohu i Vám.