Pro koho je školení vhodné
- pro zástupce z byznysu a marketingu, kteří chtějí prohloubit své znalosti o agilních metodikách,
- pro agilní kouče, kteří chtějí získat více poznatků z agilní praxe,
- pro scrum mastery a product ownery, kteří chtějí lépe porozumět svojí roli,
- pro projektové manažery, kteří potřebují hlubší vhled do agilních metodik,
- pro transformační leadery, kteří chtějí ověřit, že agile je tou správnou odpovědí na jejich otázky.
Co díky školení získáte
- hlubší pochopení agilních principů,
- backlog refinement detailně – modelový případ rozpadu zadání na user stories,
- budgeting v agilu – jak plánovat rozpočet v agilním prostředí,
- příprava smluv v agilním prostředí a vyjednávání s dodavateli,
- scaled agile – agilní přístup ve velkých firmách a korporacích,
- jak na měření výkonnosti týmu,
- jak zlepšovat výkon týmu – hry, psychologie,
- konflikty v agilních týmech a jak jim předcházet.
Co získáte jako bonus
- online přístup k materiálům ze školení,
- 2 hodiny dodatečné online konzultace s lektorem,
- plné bříško díky dobrému obědu,
- kávu, vodu, džus a koláčky kdykoliv během školení,
- nebrandovaný bloček a kvalitní propisku :-).
Certifikát: každý účastník obdržení certifikát o úspěšném absolvování školení v tištěné a ověřené elektronické verzi (pro umístění v online CV, LinkedIn apod.)
Informace o školení
Termíny školení: na žádost
Místo konání: Praha, přesné místo bude upřesněno
Délka školení: 1 den (9:00 – 17:00)
Maximální počet účastníků: 8
Cena: 9600 Kč vč. DPH (7934 Kč bez DPH)
Je pro vás popsané školení málo odborné? Potřebujete spíše základy? Přejděte na školení Základy agilních metodik a SCRUMu. Po jeho absolvování získáte slevu 20 % na toto navazující školení.
Informace o lektorovi: Honza Kuneš
Product Owner a vyznavač agilního přístupu k řízení online projektů
V online byznysu jsem se začal pohybovat někdy kolem roku 2000. Na jednu stranu si tak mohu kvůli tomu připadám jako starý kmet, který nemá dnešní mladé, progresivní generaci co říci, na druhou stranu si připadám, že právě díky tomu a množství získaných zkušeností mám co říct prakticky komukoliv.
První praxe s rozvojem online služeb
Svoji profesní dráhu jsem začal v nakladatelství Computer Press, kde jsem se 4 roky věnoval řízení největšího českého online IT magazínu Živě.cz z pozice šéfredaktora. Byla to výborná škola pro získání všeobecného přehledu v IT a o online projektech. Kromě samotného psaní a řízení dalších redaktorů jsem se věnoval i funkčnímu rozvoji našeho magazínu. Psal požadavky na nové funkce, komunikoval s grafiky a vývojáři.
V roce 2006 přichází Atlas.cz. Z pozice produktového manažera jsem byl nejprve zodpovědný za upgrade služby emailu. Provedli jsme vizuální a funkční upgrade a také upgrade backendů. Pro mě to byla skvělá škola ohledně prioritizace požadavků. Vymyslet se toho dá tolik a zvládnout tak málo. Pro co se objektivně rozhodnout? Nebo se řídit srdcem?
Následoval přechod na pozici produktového ředitele, kde jsem měl zodpovědnost za přípravu celkové strategie produktového portfolia. Nicméně, Atlas byl před prodejem, takže to byla jen krátká zastávka následovaná přechodem k telekomunikačnímu operátorovi Vodafone.
Agilní vývoj v korporaci
Ve Vodafonu jsem měl od začátku na starost vznik komunitního portálu Vodafone Park. S nápadem jsme přišli v době, kdy Facebook byl v plenkách a v Čechách ho prakticky nikdo neznal. Nechtěli jsme být druhým Facebookem, ale některé funkce, které Facebook v té době nabízel a byly pro něj typické, se nám tehdy hodně líbili a chtěli jsme se vydat tím směrem.
Vodafone Park dnes již neexistuje, ale Vodafone pro mě byl obrovskou zkušeností – velké korporace měly a často stále mají problém úspěšně realizovat online projekty – ať už se jedná o specifický portál nebo obyčejný redakční systém. Zpravidla je každá taková aktivita těžkopádná a pokud se hraje o čas, tak mnohdy i odsouzena k neúspěchu. My jsme v korporátním prostředí vytvořili organizaci, která byla na tamní poměry extrémně flexibilní a efektivní. Nicméně ani to nestačilo na úspěch celého projektu, ale to je jiné, neagilní vyprávění.
Ve Vodafone následovalo produktové vlastnictví dalších aplikací a služeb. Jestli mě něco charakterizovalo, tak to byla schopnost definovat produkt a připravit ho na další rozvoj – dokázal jsem si představit, jak by daná služba měla vypadat, kam ji dále rozvíjet a dokázal jsem o tom přesvědčit své okolí. Pak následovala zpravidla úspěšná exekuce.
Rok jsem získával zkušenosti s online marketingem v Kanadě. Od mého návratu v roce 2014 pracuji jako konzultant pro produktové řízení a agilní vývoj.